2008-12-31

I brist på årskrönika..

Jag har ju inte bloggat så länge att jag har mycket att återblicka och därför får det vänta till nästa nyår. Istället läser jag andras krönikor med stort nöje. Det är helt otroligt vad mycket vackert man kan åstadkomma under ett enda år!

Snart åker jag och maken till svärföräldrarna där det är fullt hus och fullt ös hela kvällen. Med lite tur får jag några sekunders sticktid i alla fall, men jag vågar inte hoppas så mycket. Men i alla fall önskar jag er:



Och ta det försiktigt med raketerna!

3 kommentarer:

Mia stickar sa...

Gott nytt år till dig också!

Anonym sa...

Jag vill önska dig och din familj ett gott nytt år!
Kram!

Janette Millbom sa...

Gott nytt år emma och tack för din åsikt på min blogg! Jag lutar nog åt utan mousch med...

Jag lägger till dig på min lista och välkomnar dig som ny blogg-bekantskap :-) vad heter du på ravelry?

/janette