2009-04-17

Livstecken

Jag önskar att jag hade lite mera att komma med efter såhär långt uppehåll. Men inte en bild så långt ögat kan nå (även om jag har fotat en del). Snart, snart blir det andra bullar!

Ingen spinnrock ännu. Och ingen bebis. Jag och far min skulle åka till Granhammar i onsdags och hälsa på och se ut en spinnrock åt mig, men istället låg densamme fader på sjukhus nyopererad och dan och fick dropp. Så kan det gå. Istället far vi imorgon (om inget ytterligare oförutsett eller förutsett, t ex bebis, inträffar). Det ska bli enormt roligt, jag ser väldigt mycket fram emot det. Jag hoppas att jag får träffa angoragetterna som kommer att bli familjemedlemmar till sommaren, eller åtminstone deras kompisar.

Hur som helst. Snart kommer det bilder på mitt första egenfärgade garn och mycket mer! Hej hopp!

Inga kommentarer: