2009-06-27

Underbara presenter

När vi byter bil nästa gång, då ska vi köpa en bil med AC. Basta. Hemresan från mina föräldrar var fruktansvärt varm. Tur att sonen sov större delen av vägen och att vattenflaskan stod redo när han vaknade.

Men när vi kom hem glömdes den hemska resan snabbt bort när kära vännen K gav mig dessa fantastiska presenter:



Inte illa att bli så bortskämd! Jag har ännu inte hunnit prova dem än, men den tiden kommer snart! Speciellt glad blev jag över kardorna, jag tycker att de är så fina. De ligger så bra i handen och träet känns ljuvligt lent. Tusen tack!



Min kamera är på semester, men såhär långt hade jag kommit på Randig kofta 2 igår vid den här tiden.



Det råder väldigt delade meningar om färgvalet. Det är svårt att få med på bild, men somliga tycker att det är konstigt och andra att det är fint. Snart vet jag inte vad jag själv tycker, men den verkar ändå bli så stor att den säkert får ett år på sig att mogna till sig. Men klar ska den bli snart, andra ärmen är nu påbörjad och jag håller för fullt på att försöka komma på vad jag ska ha för knappar till den. Får nog sticka en ny tröja till H som passar bättre nu, tanken var ju att han skulle lära sig att stickat inte nödvändigtvis betyder sticksigt.

Buttercupen ser ut exakt såhär.



Den ligger i oförändrat läge s a s. Jag vill gärna komma igång med den ordentligt, men jag har tappat bort mig lite i mönstret så jag får ta det så snart jag känner mig klar nog i knoppen.

Men nu ska jag klä mig och gå och titta på lite reagarn. Det är härligt att bara ha fem minuter till Nystvindan och det är härligt att ha lägenheten för mig själv!

Inga kommentarer: